Nový zdravotní benefit
Poradnu můžete využít, pokud chcete:
- konzultovat svůj zdravotní problém
- potřebujete znát názor jiného lékaře na dosavadní způsob léčby vašeho zdravotního problému
- objednat k lékaři specialistovi
- zařídit dřívější termín speciálního vyšetření (magnetická rezonance, CT…)
Lékařské poradenství zajišťuje cca 250 praktických lékařů a specialistů a pokrývá všechny lékařské specializace. Zdravotní sestry objednávají ke specialistům na vyšetření. Domluvený termín připomenou zasláním zprávy na mobil. Poradnu můžete využít kdykoliv a kdekoliv, tedy i během pobytu v zahraničí. Služba je poskytována na základě uzavřené smlouvy mezi společností TOS a uLékaře.cz. a je firmou hrazena měsíčním paušálem.
Jak postupovat při zadání dotazu:
- přihlaste se na doménu www.ulekare.cz/tos
- položte dotaz a zadejte emailovou adresu, na kterou chcete zaslat odpověď
- autorizujte svůj dotaz přiděleným kódem (kartičky s kódem vám byly předané), nebo firemní mailovou adresou
- odpověď praktického lékaře obdržíte do 6 hodin
- odpověď specialisty obdržíte do 3 dnů
- využití poradny je pro pracovníky TOSu a jejich rodinné příslušníky zdarma
- poradnu můžete využívat neomezeně
- s údaji zadanými do poradny je nakládáno dle zásad GDPR a poradna je neposkytuje žádné třetí straně (podle ustanovení v uzavřené smlouvě).
Poradna si zjišťuje spokojenost s poskytovanými službami. Prosím, na případný dotaz o spokojenosti s využitím služby odpovídejte, sdělte, co se vám nelíbilo. Pokud služba splní vaše očekávání, pochvalte.
Zaměstnavatel (TOS) má zájem na poskytování kvalitních služeb a díky vaší zpětné vazbě bude poradna své služby stále zkvalitňovat. Máte-li další dotazy nebo podněty ke službě, obraťte se na kteroukoliv z pracovnic personálního odboru. Rády pomůžeme.
Přeji vám i vašim nejbližším pevné zdraví.
Vladimíra Hulánová Makalová - Vedoucí OLZ
Aktualizujeme informace k 24. březnu 2020 v souvislosti se zavedením nouzového stavu v ČR (zpráva pro zaměstnance firmy):
Služba uLékaře.cz zavedla COVID infolinku, je dostupná od pondělí do pátku v čase 8:00 – 17:00 hod. (telefonní číslo je dostupné na firemním Intranetu, nebo vám ho sdělí váš vedoucí či pracovnice personálního oddělení).
Naše zdravotní sestry Vám poskytnou ověřené informace týkající se korovinaru, podporu a nasměrování k dalšímu správnému postupu. Jsou připraveny zodpovídat veškeré dotazy všech zaměstnanců a jejich rodin žijících v ČR, příchozí hovory mohou být v českém i anglickém jazyce. Odbornou garanci infolinky zajišťuje MUDr. Michaela Špačková, epidemiolog ze Státního zdravotního ústavu.
Zaměstnanci mohou přes infolinku řešit:
- Příznaky onemocnění Rizikové skupiny
- Preventivní a hygienická opatření doma, venku, v zaměstnání
- Bezpečnostní opatření v ČR
- Koronavirus a těhotenství
- Pravidla pro karanténu – co znamená a režimová opatření, která je potřeba dodržovat
- Orientaci ve zdravotním systému – testování, na jakého lékaře se obrátit a jaký typ komunikace zvolit
- Cokoliv dalšího, co je zajímá v souvislosti s koronavirem