Konference s obchodními zástupci TOSmeet 2019
Letos byla akce TOSmeet svolána na čtvrtek 14. března. Byli pozváni všichni naši významní obchodní zástupci, nakonec se konference zúčastnilo 49 hostů z 21 zemí celého světa. Jako obvykle bylo toto setkání rozděleno do dvou základních částí.
Teoretická část proběhla ve spojených sálech A, B a C Školicího střediska. Letos jsme tlumočili pouze do angličtiny a ruštiny, protože zástupce z Německa byl Čech a zástupce z Číny rozuměl anglicky. V teoretické části nejprve proběhlo seznámení s obchodními výsledky za rok 2018 a plán na rok letošní, poté byly hostům představeny novinky, konkrétně portálový stolový stroj WVM 2600 T, obráběcí centrum WHT 130 (C) a robotická výměna nástrojů, dále byli hosté seznámeni s možnostmi systému TOS Control a dalšími technickými novinkami a informacemi.
Ve druhé části pak obchodní zástupci v několika skupinách postupně navštívili čtyři pracoviště ve firmě: obráběcí centrum WHT 130 C ve vývojové dílně, systém TOS Control si mohli v provozu prohlédnout na obráběcím centru WHT 110 C v těžké mechanice, v akci sledovali robotickou výměnu nástrojů na stroji WHR 13 Q a jako vyvrcholení pak viděli portálový stroj WVM 2600 T. Ten zástupce zaujal především svojí robustností, která mnohé napovídá o síle a tuhosti stroje.
Akce pak pokračovala jako obvykle diskusí, kde dominovaly informace z trhu, postřehy od zákazníků a úvahy o možných směrech dalšího vývoje.
Letos poprvé se nekoná Zákaznický den TOSday, protože již na podzim vedení společnosti rozhodlo, že přejdeme na jinou formu této komunikace se zákazníky. Řadu let TOSday probíhal jako jednodenní zákaznický den, na který jsme zvali zákazníky nejen ze Střední Evropy, ale přijížděli sem v doprovodu obchodních zástupců i zákazníci z mnohem větší dálky. Účast se pohybovala vždy mezi 100 až 150 návštěvníky, zákaznický den byl doprovázen „domácí výstavou“, které se účastnili významní dodavatelé nástrojů, zvláštního příslušenství a softwaru. To vše je od letoška jinak. Zákaznické dny nyní probíhají separátně pro každé teritorium zvlášť, formou prezentace a poté prohlídky firmy. Jako první to spustila naše „ruská sekce“. Další budou následovat, a pokud se tato forma osvědčí, setkáme se s ní i v dalších letech. Je to velká změna a věříme, že ji zákazníci ocení.
LP 2019